CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 15 Disember 2010

~P@Rt 2~

...smbgn citer smlm...

huhuhu..poyo je...;p...urmmm...mule ngan tugas2ku di sini....pg kol 830 da masok..sapu2,kms2 pe yg patot...kt sini be2 je ngan sorg lg budak PUO..kirenye aku bole pggl jr r..name dy Huda..mude ag..aku bhskn diri ngan dy akak je la sbb aku tua ag dr dy..hahahah...

slalunye time aku smpy..huda da lame sampai..and komputer da siap idup la...xpayah la aku nk hidupkan komputer..pas2...slalunye km akn tgglkn keje yg smlm wat pg nie...SBB...pg2 mmg xde keje...if nk ade keje..kne la tgglkn kje yg smlm 2 wat pg nie...hahaaha....

mmg agak bosan la sbb be2 je...n kws nie pon agk terpencil...tp aku ske sbb xcrowded sgt...aman je...hahha...bile da bosan2 nie la br la ade mase nk menggatal tgn kt sini...urmmm...lambtnye mase bergerak...aku rase da lame aku ngadap kmputer nie..tp skg br kol 1059...ade lg 2 jam aku kne termenung nie...hahaha

kirenye time2 cmnie mmg aku dok melangut je la...n kalo nk keje tmbhn..aku dok hafal kedudukan fail2 yg ade kt sini....ha....dlm dok belek2 fail 2..nk taw x????upenye aku jmpe ayah aku pernah wat partnership ngan kwn dy nie...tp da tarik diri..haha..xpenah la aku taw pon sblm nie...lg,,aku jmpe la kedai pak ndut..kedai runcit yg kt2 umah opah aku...Chgkt Jering Maju,,nie kontraktor yg kt2 umah aku..upe2nye byk gak la company yg berurusan ngan cmpany aku keje nie...hahaha...

da time rehat kang..aku akan memecut blik ke rumah or umah maklong kt Tekah yg kt2 ngan GIANT 2...SBB time rehat 1 hour je...so mmg kne rushing la...time abes keje smlm la..aku terpkir nk pakai DRIVER je dtg keje...xlaarat da nk ulang alik..huhuhu..lps mkn n solat..bersiap2 tros blik ke opis yg kucintai..hahaha...pyo je!~~

slalunye time lps rehat nie la byk keje..huahuahua...kang kne wat surat itu la..surat ini la...hahah..da mcm secretary je da aku kt sini...pas2 mslh aku kt sini..mmg xhafal lg nama2 syrkt yg ade..rasenye pasni aku kne wat list la compny2 yg berurusan kt sini...

ble jam nk dkt 530..515 aku da siap berkemas..hahaha..nk blik..slalunye kt sini ptg2 ujan..so kne la cpt2 sket..ha,,,,smlm mase otw blik..ad 1 kete ni terbabas masok dlm longkang..lokasi kira2 500m sblm sampai jPJ...

hmmm...cukup la sampai sini dulu...ptg kang aku nk g TESCO n TPG SENTRAL..g amek pe ntah brg kt kedai spek 2..huhu...

babai...~~~=)

2 ulasan:

  1. berjalan je ko olin. ekeke. heee. penat tak kerja weh? risau gak ni ;P

    BalasPadam
  2. kejenye ade je...tp xbyk la...
    cm 1jam wat da siaapp la..huhu
    laen2 jam..dok termenung je..

    BalasPadam