CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 22 September 2015

Selamat tinggal dan selamat jalan kasih...

Semasa blog ini ditulis..aku sedang menghitung hari menunggu hari bahagiaku...ditakdirkan aku telah berjumpa dgn rakan yg amat kurindui suatu masa dulu..pd hari itu..kami boleh duduk semeja.makan bersama.bergurau dan ketawa bersama. Alhamdulillah..semua atas kuasaNya..dendam dan persoalan yg sekian lama aku pendam..hampir 3thn lamanya..akhirnya dendam itu terlerai..terima kasih Allah..kerana memudahkan aku untuk menemuinya dan berbicara from heart to heart. .

Selamat tinggal kasih.selamat jalan kasih.semoga dikau bahagia di samping si dia yg kau pilih.

Dahulu kite berjumpa di waktu yg salah dan tidak tepat..bukan tempoh masa yg lama yg diperlukan untuk ke alam perkahwinan itu..andai ditakdirkan jodoh itu milik kita..walau dikau lari sejauh mana..ia akan kembali jua..

Namun siapalah aku untuk memprrsoalkan takdir ini..terima kasih untuk semuanyya..terima kasih kerana bisa buat aku untuk meneruskan dan mencari kebahagiannku sendiri..

#andaiku bisa merubah semua
Hingga tiada org terluka
Namun tak mungkin ku tak berdaya...

#selamat tinggal dan selamat jalan kasih..thanks untuk semua kenangan yg terindah yg pernah tercipta antara kita..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan